Op zoek naar een leuke baan?

Welkom op de website van AB Werkt E-Flex. Ben je werkzoekende in Limburg, Brabant of Zeeland, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Ervaar het gemak van digitaal uitzenden; makkelijk, snel en goed geregeld. Wil je toch persoonlijk en fysiek contact met een recruiter? Ook dan kun je bij ons terecht! E-Flex is onderdeel van AB Werkt, met 7 regiokantoren in heel Zuid-Nederland.

Voor jou willen wij vooral een goede werkgever zijn. We proberen je meer te bieden dan een baan en een salaris.

Vacatures zoeken?
Op deze pagina vind je alle vacatures die wij open hebben staan. Je kunt ook specifiek zoeken naar iets waar jouw interesse naar uit gaat.

Heb je nog vragen?
Bekijk eerst onze lijst met veelgestelde vragen en antwoorden. Kom je er niet aan uit? Neem contact op met onze helpdesk.
 

Veelgestelde vragen

Wat heb ik nodig om in te loggen op de portal?
Je logt in met je emailadres en een wachtwoord. Heb je nog niet eerder via AB Werkt gewerkt, registreer je dan met je emailadres. Wij sturen je dan een wachtwoord. Dit kun je daarna zelf aanpassen.

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord voor de portal?
Heb je al eerder via AB Werkt gewerkt, klik dan op “wachtwoord vergeten”. Je krijgt dan via de mail een nieuw wachtwoord.
Heb nog niet eerder voor AB Werkt gewerkt, registreer je dan als nieuwe medewerker. Wij mailen je dan een wachtwoord. Dit kun je daarna zelf aanpassen.

Ik heb mijn wachtwoord niet ontvangen, wat nu?
Heb je al gekeken in je spam / ongewenste mailbox? Hier komen e-mails vaak terecht vanwege beveiliging van de mailbox. Mocht je dan nog steeds geen wachtwoord ontvangen hebben, neem dan contact op met onze helpdesk.

Hoe verloopt het sollicitatieproces?
Heb je een interessante vacature gezien, doorloop dan de volgende stappen:

  • Klik op “Ja, ik wil deze baan”;
  • Log in met je inloggegevens. Nog niet eerder voor ons gewerkt, registreer je dan als nieuwe medewerker;
  • Na het inloggen vul je de gevraagde gegevens in. Alle velden met een * zijn verplichte velden.
  • Alles ingevuld? Klik op “sollicitatie versturen”;
  • Wij beoordelen je sollicitatie. Lijk je ons geschikt, dan stellen we je voor aan de opdrachtgever;
  • De opdrachtgever geeft aan of je mag starten of niet. Je krijgt hierover van ons een mail.
  • Ga je starten, dan krijg je een mail met de vraag om aanvullende informatie te verstrekken. Denk aan bankrekeningnummer etc;
  • Je krijgt van ons digitaal je contract aangeboden. Dit kun je digitaal ondertekenen via de portal. Hoe dat in zijn werk gaat, staat uitgelegd in de mail.
  • Heb je ondertekend, dan kun je starten en kunnen we je salaris uitbetalen.

Hoe reageer ik op een vacature?
Heb je een interessante vacature gezien, doorloop dan de volgende stappen:

  • Klik op “Ja, ik wil deze baan”;
  • Log in met je inloggegevens. Nog niet eerder voor ons gewerkt, registreer je dan als nieuwe medewerker;
  • Na het inloggen vul je de gevraagde gegevens in. Alle velden met een * zijn verplichte velden.
  • Alles ingevuld? Klik op “sollicitatie versturen”;

Kan AB Werkt zorgtoeslag voor me aanvragen?
Nee, AB Werkt kan geen zorgtoeslag voor je aanvragen. Dat moet je zelf doen bij de belastingdienst. https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/zorgtoeslag/content/hoe-moet-ik-zorgtoeslag-aanvragen

Ik heb een nieuw emailadres, wat moet ik doen?
Mail je nieuwe emailadres aan: helpdesk-eflex@ab-werkt.nl. Wij passen dit dan aan in ons systeem zodat je vanaf dat moment met je nieuwe emailadres kunt inloggen.